/Hoe en wat?

Veel gestelde vragen.

Hier vind je alles wat je wil en moet weten over Boulevard Outdoor! Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onze contactpagina!

Tickets

Ik kan mijn ticket(s) niet terug vinden?

Ga naar deze link en vul het e-mailadres in waarmee de bestelling is gedaan. Je krijgt de tickets dan weer opnieuw in de mail. Let op; check ook de ongewenste mailbox!

Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?

Je gekochte Boulevard Outdoor tickets moeten eerst op naam gezet worden voordat je ze ontvangt.

  • Na aankoop van je tickets ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic. Hier vind je een link naar de pagina om voor iedere ticketontvanger zijn of haar persoonlijke informatie toe te voegen. Klik na het invullen op doorgaan!
  • Controleer goed of de gegevens juist zijn ingevuld en klik op bevestig. De personalisatie van je ticket(s) is afgerond.
  • Je ontvangt een e-mail met daarin de gepersonaliseerde tickets.

Note; kan je deze mail of die met je tickets niet terugvinden? Vraag dan via deze link van Paylogic een nieuwe mail op.

Kan ik mijn gepersonaliseerde ticket(s) nog verkopen?

Kan je helaas toch niet meer naar Boulevard Outdoor en wil je graag jouw ticket verkopen? Of ben je net te laat met het kopen van een ticket en wil je alsnog graag naar Boulevard Outdoor? Dat kan via Ticketswap! Boulevard Outdoor heeft namelijk een samenwerking met ticketswap.

SecureSwap betekent dat de verkochte tickets worden worden omgeruild voor een nieuw ticket die direct op naam van de nieuwe eigenaar staan. Het oude ticket, dat nog in bezit is van de verkoper, is daarmee automatisch ongeldig. Hierdoor is het 100% veilig om je tickets via dit platform te verkopen en te kopenGeen probleem, er zijn twee verschillende mogelijkheden om dit op te lossen.

Moet ik mijn tickets printen?

Nee, dit is geen noodzaak. De tickets kunnen namelijk ook vanaf je mobiel worden gescand, mits deze niet is beschadigd en de helderheid van het scherm hoog staat ingesteld. Houd er wel rekening mee dat de internetverbinding niet altijd even stabiel is. Wij adviseren je dan ook om je ticket van tevoren te downloaden op je telefoon en een screenshot te maken zodat je je digitale ticket altijd snel bij de hand hebt.

Waar kan ik mijn pre-sale munten ophalen?

Na binnenkomst kun je je munten met het geprinte ticket of via het ticket op je mobiel ophalen bij de pre-sale kassa’s.

Zijn er lockers?

Ja, deze staan gelijk bij de hoofdingang en kan je hier alvast online reserveren. Vlak voor Boulevard Outdoor gaat de online verkoop dicht. Wil je dan toch nog een locker? Dan kan je deze bij de kassa reserveren.

Over Boulevard Outdoor

Wat zijn de openingstijden van Boulevard Outdoor?

Boulevard Outdoor is geopend vanaf 14:00 uur tot 00:00 uur.

Wat is de minimale leeftijd voor Boulevard Outdoor?

Boulevard Outdoor is toegankelijk vanaf 18 jaar en ouder. Bij twijfel zullen we om een geldig legitimatiebewijs vragen. (Let op; een kopie is dus niet geldig!)

Waar is Boulevard Outdoor?

Boulevard Outdoor keert voor de 10e keer op rij terug naar het Lageveld in Wierden. Adres; Vriezenveenseweg 57, Wierden.

Mag ik zonnebrand meenemen?

Ja, dit mag maar alleen als de zonnebrand in een tube zit en niet in een spuitflacon.

Ik heb een voedsel allergie. Hebben jullie hier speciaal eten voor?

Wij hebben een groot aantal cateraars op de Boulevard Outdoor. Echter kunnen wij niet garanderen dat bij de cateraars alles allergie vrij is. Je mag eigen etenswaren meenemen mits deze ten behoeve zijn van je allergie. Verder moet je in het bezit zijn van een doktersverklaring om problemen bij de poort te voorkomen.

Mocht je zelf eten mee willen nemen, dan dien je dit vooraf te melden door dit formulier in te vullen.

Tot hoe laat kan ik naar Boulevard Outdoor?

Het is tot 22:30 uur mogelijk om met een geldig ticket, of door het kopen van een dagkassa ticket, het festival terrein te betreden.

Kan ik het festivalterrein tussentijds verlaten?

Helaas is dit niet mogelijk.

/Contactformulier

Neem contact met ons op.

Je kunt de meest gestelde vragen vinden op onze FAQ pagina. Heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij helpen je graag!